Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Szukasz szczegółowych wskazówek dotyczących tego, jak zatrudnić firmę SEO? Zajrzyj na www.youtube.com.

Jeśli prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, zapewne z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna na topie wyników wyszukiwania. To oczywiste wszak, że w dzisiejszych czasach widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd znaczna cześć klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego wybrać rzetelną agencję SEO? Zalecamy kierować się sugestiami ekspertów.

Google podpowiada, jak znaleźć rzetelną agencję SEO

Nie da się ukryć, iż cały sektor usług SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i bezustannie rozwija się właściwie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo występowania innych alternatyw, jak między innymi Rambler, Yandex czy Bing, nadal najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto chce być widocznym w sieci, musi pracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest mocna, na ogół jest to trudne bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest nowością, i nakręciło krótki film o tym, jak rozpoznać solidną agencję SEO.

Czym według Google wyróżnia się rzetelna agencja SEO?

Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem w kolejnych punktach tłumaczy, jak poznać solidną firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od drobiazgowego audytu strony,
  • umiejętność estymacji budżetu oraz czasu potrzebnego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • nieustanna kontrola stanu strony oraz regularną analizę jej statystyk,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe.

Przedstawicielka firmy Google zaznacza też, iż solidna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca znakomitych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w wielu przypadkach dającym dostrzegalne efekty przeważnie po paru miesiącach działań.